بیماری کلیه پلی کیستیک با 45٪ عملکرد کلیه چگونه آن را بهبود بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با 45٪ عملکرد کلیه چگونه آن را بهبود بخشد؟ شما می دانید که تابع کم کلیه توسط آسیب کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده. و برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک آسیب کلیوی است باعث کیست بزرگ، بنابراین تا زمانی که شما می توانید کیست کوچک شما می توانید فرصتی برای بهبود عملکرد پایین کلیه داشته باشد.

چگونه به کوچک شدن کیست بزرگ در کلیه؟

به طور کلی، پزشکان عمل که می تواند کمک به حذف کیست توصیه، اما برای کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک آن متفاوت از کیست ساده است، آن را می توانید توسط عمل حذف نمی شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند درد که PKD را و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به کاهش می دهد. چه چیزی بیشتر، می تواند کوچک و مهار رشد کیست، بنابراین برای محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است. علاوه بر این، مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.

با کمک این درمان، پلی کیستیک بیمار بیماری های کلیه می تواند عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی بهبود بخشد. برای افراد مبتلا به 45٪ عملکرد کلیه آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه، به طوری که آنها یک شانس بزرگ برای بهبود عملکرد کلیه را داشته باشد.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/pkd-treatment/4010.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، PKD با 45٪ عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: